13 d’agost, 2011

Body i mitjons amb flors grogues


Una de les manualitats que més m'agrada i que ara sovint practico, és pintar roba per nens i nenes. D'un temps ençà, que sovint, algun familiar o amic esdevé pare o mare i jo sempre els hi dedico un dels meus treballs. La meva afició ja va començar, sobretot, amb l'arribada ja fa 5 anys del meu primer nebot, al que li he fet un munt de samarretes de tots els súper herois. Per desgràcia de moltes no en tinc imatges, però sí que n'he començat a disparar així que aniré introduint els nous dissenys, també per fer-ne una mica d'arxiu visual, i així a vegades poder reproduir un model més d'un cop perquè ha tingut molta acollida.

Un dels conjunts que he fet en diverses ocasions és comprar un body blanc amb uns mitjons també blancs i comprar un bol de plàstic per a nens amb dibuixos bonics (així també el poden fer servir més endavant pels purés de fruita i demés). El que pinto a les dues peces de roba són reproduccions dels dibuixos que surten al bol i va tot posat a dins a l'hora d'embolicar-ho.