13 d’octubre, 2012

Menjar ECO


D'un temps ençà m'he interessat força pel menjar sa i el menjar ecològic. En tot aquest temps he cercat alguns proveïdors interessants, alguns els he provat i d'altres no però en tot cas tots són ecològics i d'alta qualitat.

Per les fruites i verdures vaig fer una recerca força gran en el seu moment ja que buscava un proveïdor amb una relació qualitat/preu el més reduïda possible i que no m'obligués a consumir cistelles de manera periòdica, sinó quan jo en vulgués fer una comanda lliurement i es pogués triar una miqueta la composició dels productes. Em vaig acabar decidint per Natural como la vida misma. Tot just acabaven de començar, crec recordar al març del 2011 i des del principi l'atenció és personal i sempre molt amables. Abans d'escollir al Juan, vaig estar xafardejant moltes altres opcions que us enllisto, potser a vosaltres us sembla més interessant una de les altres:
- La Tavella
- Can Perol
- Cal Rosset
- Recapte
- Doctor Veg
- Pachamama
A part de la fruita i la verdura, també us adjunto altres proveïdors de carn, i productes alimentaris ecològics que són interessants:
- Granel: ofereix productes a granel ecològics i te'ls porta a casa, també tenen botiga a Vic, Granollers i a Gràcia.
- Pirinat: carns ecològiques. La millor relació preu/pes que vaig trobar, he demanat carn i l'envien molt ben embassada al buit en paquets petits.
- Ecoalimentaria: també fan cistelles i tenen tot tipus de productes ecològics, la seu és a Horta, però també ho porten a casa.
- Biospace: gran botiga a l'eixample de Barcelona on trobareu tot tipus de productes frescos i manipulats ecològics. 

3 comentaris :

Unknown ha dit...

Molt interessant! Just el que buscava, ho provaré

Anònim ha dit...

Està bé, però jo estic a favor de les cistelles tancades, així segur q el productor no llença menjar. Jo sóc de La Kosturica

Sílvia ha dit...

Sempre va bé que algú que està al sector ens faci algun comentari sobre aspectes que els consumidors no hem pensat!