08 de juliol, 2013

Sac de rondalles amb pedres pintades

Avui sí que us enamorareu d'aquest regal tant xulo que podeu fer vosaltres mateixos fàcilment. A més a més ho podeu regalar als més petits o als adults, a qui no li va bé fer servir una mica la imaginació?


Ja fa uns dies que vaig veure una idea preciosa en un blog que fa poc temps que he descobert i, la veritat, m'encanta, Baballa.

Per fer el vostre Sac de Rondalles necessitareu:
- Uns quants còdols mitjans.
- Pintures acríliques.
- Vernís.
- Una bossa de cotó per al berenar.
- Pintura negra per a roba.
- Pinzells.


Com podreu veure a la imatge original, he fet uns dibuixos molt similars, s'ha de dir que ho he fet per fer un regal i no tenia massa temps, així que vaig preferir anar a assegurar el tret, però els que sigueu manetes podeu provar amb dibuixos d'estils diferents, o fins i tot tipus segell amb un sol color i amb dibuixos més simples tipus icones, per exemple. A mi em va agradar aquest aire romàntic que tenia el conjunt i el vaig intentar fer molt similar.

Les pintures, el vernís, els pinzells i la bossa de cotó els vaig comprar a l'ABACUS. La veritat és que ningú em paga per fer propaganda, us dic la botiga perquè a la pàgina web no tenen enllistats els articles que vénen i així sabreu segur que trobareu tot el què necessiteu. Les pedres... el més romàntic seria anar-les a buscar al riu en alguna sortida de cap de setmana, i és el que m'hauria agradat. Però aquest cop la pressa ha fet que les comprés.


Necessitareu dos dies per fer-ho tot. A cada bossa hi va un joc de 12 pedres inicialment (perquè el més bonic d'aquest regal és que es pot anar complementant i augmentant al llarg del temps), així que el primer serà pintar els dibuixos de les pedres. Després el text de la bossa amb la pintura negra (primer agafeu un llapis tou i feu les lletres i el globus per després només resseguir i omplir amb el pinzell). I ho deixarem secar tota la nit. Al dia següent ja podrem envernissar les pedres per protegir els dibuixos i acabar de preparar el regal. En el meu cas hi poso una etiqueta amb un adhesiu amb el meu logotip lligat amb un cordillet. A més a més com que la bossa de cotó anava dins d'una bossa de plàstic, vaig aprofitar per posar-la a dins per protegir-la abans d'embolicar el regal.


Espero que us hagi agradat tant com a mi em va agradar quan vaig veure la idea. Els nens han de poder jugar amb tota mena de jocs i a vegades els més senzills són els que tenen més èxit!