24 de desembre, 2013

Galetes de Nadal de coco i xocolata

Encara hi sou a temps!! Si aquest any encara no les heu fet, ànims que si us hi poseu ara mateix per demà les teniu llestes i les podeu regalar si sou convidats en alguna casa o bé si vosaltres sou els amfitrions.


La recepta base és la que ja vaig penjar l'any passat, però aquest any abans de posar la massa a la nevera vaig fer el següent:
- Dividir la massa en tres parts iguals
- Reservar-ne una intacta
- Agafar la segona i afegir-hi 30 grams de coco ratllat i fer-ne una bola embolicada amb paper film
- Agafar la tercera part de la massa i afegir-hi 30 grams de cacau pur en pols i també reservar.

Així doncs a l'hora de coure les galetes farem formes amb cada sabor de manera separada. Jo vaig deixar el petit tros sobrant de massa original i així el vaig afegir a la del sabor de coco i encara vaig aprofitar més els ingredients. A partir d'aquí ja es pot seguir amb la recepta de l'any passat.

Els únics canvis d'aquest any a part dels sabors; una forma nova (el cor que podeu veure més amunt), la decoració i l'embalatge.
La decoració ha estat elaborada amb glassa blanca exclusivament i sols he afegit aquestes estrelletes de neu blanques i blaves. Com que bastantes galetes eren molt més fosques, aquests colors ressaltaven molt.
L'embalatge. Van ser bossetes individuals de la Wilton, que jo vaig trobar en una COFAC, una mica cares però ja portaven les cintes per lligar, paquetets de 12 unitats. Molt útils i amb capacitat per dues galetes màxim. Van anar genials per fer una bona presentació de les nadales comestibles d'aquest any a la família i a l'escola de l'Arnau. Les petites targetes les vaig fer jo retallant cartolina.



Us pot semblar molta feinada però com que es fan en dos dies separats, sols fa falta una estona de dos vespres (aprofitant quan el peque dorm, és clar!) i ja veieu que el resultat és força bo i el gust encara millor. A més a més tothom que en rep està encantat i les troba molt bones.