01 de desembre, 2015

Calendaris d'advent 2015


I per fi ja hem arribat a 1 de desembre!!

A casa fa dos dies que comptàvem els minuts, des de que el dissabte vaig fer l'entrega dels calendaris d'advent als peques que no paraven de preguntar quan podien obrir el primer regal. I és que la noció del temps encara no la tenen massa clara pobres...

Ja fa uns dies que vaig estar buscant idees per fer un calendari per casa i un altre pels nebots i em vaig decidir a descarregar dos dissenys d'etiquetes pels números dels paquetets. Els dos models que vaig descarregar els podeu trobar aquí i aquí.



Per poder fer uns calendaris ben bonics com aquests necessitareu:
- Una branca d'avet.
- Cintes dels colors que us agradin i quedin bé amb el disseny dels vostres números.
- Paper d'embolicar a joc amb la resta (en el meu cas paper d'embalar).
- Caramels (si en compreu a granel sense embolcall, jo he afegit unes bossetes amb tancament petites per protegir-los a part del paper).
- Els números impresos i retallats.
- Un agulla gran per fer passar les cintes pels regals.
- Cinta adhesiva.
- Cola.





I un cop tingueu tots els elements sols necessiteu una mica de temps i paciència! Jo vaig trigar uns quants dies amb les poques estones que tinc sense els menuts de la casa, però al final vaig arribar a temps!

Sols heu d'embolicar els caramels que vulgueu i posar sempre la cinta adhesiva en un dels dos costats perquè un dels costats quedi net i bonic per posar el número enganxat amb cola. Un cop tenim tots els paquetets (24, que no són pocs i en el meu cas en vaig fer tres així que 72 paquetets!), tallem trossos de cordó o cinta i anem fent un nus a la punta i amb una agulla grossa els fem passar per un forat deixant el nus a la part de la cinta adhesiva, així fins que tinguem tots els paquets amb cinta. En el cas del primer calendari vaig barrejar tipus de cinta diferents que combinaven bé, en canvi en el cas del segon van ser totes les cintes iguals de color negre, vosaltres com més us agradi. i finalment lliguem tots els paquets a la branca. Sols ens falta afegir un cordó a la branca per poder-la penjar en un lloc ben vistós de la casa.

Si a mida que aneu obrint les sorpreses voleu canviar el sobre per una bola de nadal, al final tindreu un element de decoració per totes les vacances de Nadal.

Que tingueu un dolç mes de desembre!