22 de desembre, 2016

Galetes de mantega * Nadala 2016 *

Ja fa 4 anys que faig les nadales molt dolces i bones, perquè les acompanyo amb una galeta de mantega, a vegades amb xocolata, coco o decorada amb sucre glas. A tothom que les rep li solen fer il·lusió i alegrar un cafetó o un mos a mitja tarda.

Aquest any he tornat a fer les bàsiques de la primera recepta, però podeu també provar les de coco i xocolata que vaig fer l'any següent i les decorades amb xocolata de l'any passat. Aquest any les he fet de mantega seguint la recepta del primer any, però amb tota la farina integral. I decorant-les amb glassa i boletes de colors.



A més a més, tancades amb una postal de nadal dissenyada especialment per l'ocasió. Amb les felicitacions de les festes per una banda i una imatge dels peques a l'altra. 


I alguns dels que ho rebeu us preguntareu com m'ho faig per fer tota aquesta feina, d'on trec el temps? Doncs el primer pas és tenir il·lusió per fer aquestes coses, i llavors acabes trobant estones per fer realitat detallets com aquests. La veritat és que sempre tinc el gran ajut del meu super company d'aventures, però també, ara que tinc els petits, faig aquestes coses per etapes. En aquest cas vaig fer la massa de la galeta un dia, la forma i la cocció un altre dia. La decoració un altre dia. El embossament un altre dia. I per últim vaig col·locar les postals en un cinquè i últim dia. No va ser pas seguits, un procés de anar fent quan tenia una estona, i sempre comptant de tenir-les llestes per abans de nadal. 


Ja veieu que me'n van sortir unes quantes, de fet aquí en falten algunes que a casa ja no van arribar a ser embossades, però al final prou per donar-les o envia-les a les persones que ens estimen i cuiden tot l'any. Si n'heu rebut, genial! I sinó un gran petó i una abraçada de Bones Festes i Bon Any!