19 de març, 2013

Comprar productes fets a mà

Avui és el dia del pare, felicitats amor!! Però què passa el dia de la mare, de l'aniversari, per nadal o per reis?? Que ells no sabem mai què regalar-nos oi? Doncs a partir d'avui ja no tindreu excusa perquè hi ha llocs excepcionals a Internet on trobar productes increïbles.

El primer que vaig conèixer va ser ETSY, realment el primer dia que hi entres no pots parar de navegar i mirar els milers i milers de productes que s'hi venen, de tots els preus i de tots els tipus. Per ella, per ell, per tota la família. És una plataforma molt internacional i això sí, molts dels productes estan fets a altres continents.


De fet, un cop vaig descobrir aquest web tant interessant, vaig pensar que també n'hi havien d'haver d'altres on els artesans fossin de més a prop, i llavors vaig descobrir les altres dos plataformes: DAWANDA i ARTESANIO.


Totes tres tenen un disseny atractiu, bons productes i per tant, artesans que donen una bona sensació global.

A més a més, molts de vosaltres segur que us havíeu trobat de voler comprar algun article d'alguna fira d'artesans fora de temporada i no saber on trobar-lo, doncs aquestes botigues online us poden ajudar i molt!


Però a mi el que més m'agrada d'aquests oasis de creativitat, són la gran quantitat d'idees i inspiració que t'envaeix només que hi estiguis una estona xafardejant. T'entren ganes de provar-ho tot i de crear noves creacions!