29 d’abril, 2013

Necesser Turí

Després de la bossa París i encara amb un altre model pendent de penjar al bloc per falta d'imatges, ahir vaig elaborar la meva primera creació utilitzant una cremallera (aprofitant aquests maravellosos dies de pluja que em tingut a Barcelona...). A més a més aquest projecte el tenia al cap perquè serà el meu regal pel dia de la mare!


La veritat és que no va ser fàcil de fer i algunes parts les vaig haver d'acabar a mà perquè no hi tenia accès amb la màquina (i no sabeu avui com tinc el meu pobre dit, i això que vaig fer servir didal). El que em va complicar la vida va ser voler afegir uns laterals perquè la bossa tingui més cabuda. Si us haig de ser sincera, i no us voleu complicar, un cop posada la cremallera (quasi tota cosida amb la màquina, sols un trosset del final que no podia), es poden cosir els laterals i fer un model més pla, però molt més ràpid!
Però al cap de tres hores tenia a les meves mans el regal acabat!