18 de juliol, 2016

Pescant a mar obert!

Aquest cap de setmana passat vam anar a pescar amb la barca de l'Oscar. Pesco luego existo és una marca que ha creat recentment amb molta cura per fer sortides a mar obert amb particulars, empreses o entitats. I la veritat és que ens va tractar genial!

La sortida era la PREMIUM de la seva web i la vam fer el diumenge a la tarda dues famílies amb nens petits. Va durar de 16:30 a quasi 21:30h. Vam sortir de Port Ginesta i vam navegar mar endins durant una horeta per buscar una zona on a vegades piquen alguns peixos.

La navegació amb el ventet es porta bé, cap de nosaltres era experimentat en l'onatge i tots vam sentir en un moment o altre començar a patir una mica de mareig però la majoria va superar l'excursió amb molt bona nota.

L'estona més complicada (encara que no pugui semblar-ho per tots els inexperts) és quan es paren motors, es tira l'àncora i la barca va fent moviments d'un costat a un altre i sotracs de tant en tant. I amb això s'ha d'aguantar la canya, i esperar als peixos afamats! Sort que l'Oscar estava super atent i anava posant cucs i ajudant amb els nens tots l'estona. I sort que els adults ens vam trobar tots més o menys bé per poder gaudir de la sortida i xerrar i relaxar-nos unes hores.

El resultat de la pesca van ser tres peixos que més tard vam llançar al mar (bé la meva filla va llençar sense que ens n'adonéssim). Un cop vam donar per finalitzada la pesca i la recerca de dofins (es veu que n'havien vist més cap al Maresme snif, snif), l'Oscar ens va portar cap a la costa per poder fondejar just al costat de les roques per on es veuen passar els trens i on el mar és menys profund i el color de l'aigua dona més confiança. Alguns valents es van banyar i d'altres només vam endrapar un pica-pica que ens va tornar l'estómac a lloc.

La lluna ja es veia i el sol s'anava fent cada cop més suau, ens tocava tornar a port i començar a pensar en que el dilluns començava a estar a prop.

Això sí, com a comiat l'Oscar ens va regalar uns quantes fotos impreses a l'instant de la sortida i uns records amb el seu logotip pels adults i pels nens. Tot un detall i una bona manera d'acabar una sortida molt agradable i amb un capità excel·lent.